קליפ בר מצווה הוא גם הפתעה מיוחדת לאורחים, אך בעיקר, מזכרת נהדרת מתקופת ההתבגרות של חתן בר המצווה. הפקה של קליפ תוכל להוסיף לכם משמעות לאירוע, לבדר את האורחים שלכם, לאפשר היכרות עם בעל המסיבה והחגיגה וכמובן, תייחד את הנער הצעיר ביום המיוחד שלו.

אם בעבר, הייתה משפחתו של הנער טורחת ועמלה על הכנה של אלבום תמונות, בו יוכלו האורחים להוסיף את הזיכרונות שלהם, או תמונה גדולה של הנער עם חתימות והקדשות לכל האורחים, בעידן של היום, אנחנו יכולים להשקיע מעט יותר, וליצור סרטון איכותי ונפלא של ממש, אשר מצליח לשלב את כל האלמנטים של יצירת מזכרת נהדרת, הוספה של תוכן ובידור לאירוע, וכמובן – היא מביאה את הנער להיות הכוכב של ממש.

עם הפקה של הקליפ, יוכל הנער לייחד את עצמו, בין אם בשיר, סיפור, תסריט משעשע, תיעוד של יום בחייו של הנער ולהפוך אותו לכוכב קולנוע ליום אחד.
צוות הצילום אשר מלווה את הפקת הסרטון, יבחר, ביחד עם המשפחה ועם הנער, את הנושא ואת הסגנון של הקליפ, ויפיק סרט איכותי, אשר גם יגרום לנער להרגיש כוכב, גם ירגש את האורחים וגם ישאיר מזכרת נצח נהדרת לכל החיים.

בין אם מדובר באירוע עם הרבה מוזמנים ובין אם מדובר באירוע מצומצם, הרי עיקר האורחים של האירוע הם חברים של המשפחה וקרובי משפחה, אשר אינם באמת מכירים את הלך חייו של הנער.
הפקה של קליפ שכזה, יכולה להיות הזדמנות מצוינת ליצור היכרות עם בעל המסיבה, וכמובן, להעניק את הערך המוסף, בעיקר אם רוצים לתת דגש על פעילות מיוחדת, תחביב או תחומי עניין.
קליפ בר מצווה, יכולים להיות גם בסגנון קליל וצעיר יותר, אפשר להפיק קלפי במתכונת של MTV, סרט פעולה קצר, מערכון קומי או כל דבר אחר שרוצים, כך שמתקבלת גם אתנחתא בידורית במהלך האירוע. כאשר מציגים קליפ באירוע עצמו, ניתן לקחת פסק זמן מהריקודים והאוכל, ולתת מקום אמיתי לנער ולתחומי העניין שלו. כמובן, שבסיום האירוע, נשארת מזכרת נהדרת לכל החיים.
מדובר בתיעוד של רגע חשוב מאוד בחייו המתבגרים של כל נער ונער, והיא תצליח לרגש ולעניין אותו גם בבגרותו.

איך שלא חושבים על זה, הפקה של קליפים לבר מצווה היא הזדמנות נהדרת, כמעט של פעם בחיים, ליצור משהו מיוחד, המשלב בין אמנות, תיעוד, זיכרון ורגש – ובר מצווה היא בהחלט הזמן המתאים לכך.
בין אם החלטתם לבחור בקליפ משעשע, קליפ שהוא תיעוד חיי היום יום, קליפ קומי או קליפ מוזיקלי, הרי שהקרנת הקליפ ביום האירוע, היא רק חלק אחד מהחוויה כולה. הכנת הסרטון, כתיבת התסריט, הצילום, העריכה וכמובן – המזכרת,
הופכים את העניין למרתק, מעניין ומרגש. קליפים לבר מצווה יעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה נהדרת, וישאיר לנער זיכרון מתוק מאחד הימים החשובים בחייו.