קליפ בעיצוב אישי – רגעים למזכרת 
בתקופת הבת מצווה שלי וחגיגות בר המצווה של חברי לכיתה, לא היו קליפים או מצגות אבל תמיד היה את הרגע המביך הזה שבו ההורים עומדים מול עמדת התקליטן(עוד לפני שהוא היה די.ג'יי) ונאמו אל תוך המיקרופון וסיפרו ל-300 איש איזה ילדים היינו. רגעים למזכרת מציעה אפשרות של עריכת קליפ יומן אישי לבר מצווה ובת מצווה וימי הולדת בכלל, בהם ניתן לערוך תמונות, סרטונים וצלילים מכל הרגעים הכי יפים וחשובים של כלת או חתן השמחה. אבל איפה ההורים נכנסים לתמונה?
בקליפ יומן אישי ניתן להקליט קריינות של ההורים, החברים, הסבים והסבתות ברקע לאורך הסרטון או חלקו. בהקלטה יוכלו ההורים לספר על תקופות בחיים, ניתן לחלק את הקליפ לזמנים שונים או קטגוריות.
איך מתחילים?
על מנת להכין קליפ יומן אישי מקצועי ואיכותי, יהיה עליכם לאסוף מקבץ של תמונות וחומרי גלם שאותם אוכל לערוך בחדר העריכה שלי ובעזרת ציוד מקצועי לכדי קליפ יומן מגניב, מצחיק, מרגש או כל כיוון שרק תחשבו עליו. את החומרים ניתן להעביר אלי פיזית בפגישה, או במייל ואם אתם שייכים לדור הישן שעדיין מדפיס תמונות אבל לא שומר אותם בשום מקום-אוכל לסרוק את החומרים עבורכם ובתום העבודה על הקליפ תוכלו לקבל את כל החומרי הגלם בחזרה כמובן.
אבל כמה אפשר לדבר?!
קליפ יומן אישי ברגעים למזכרת לא חייב לכלול קטעי קריינות ארוכים מדי, נכון שלהורים יש תמיד מה לומר על הילדים שלהם ולא באמת אפשר לעצור אותם-אבל גם שיר נחמד שמסמל את הילד/ה שלכם או תקופות בחיים או רגעים מיוחדים יכול להיות מושלם לקליפ יומן. לכל אחד  מאתנו יש איזה שיר שמזכיר לו רגע, או מזכיר לו מישהו-אני בטוחה שבחירת שיר מוצלח לקליפ תהיה לא קלה אבל גם בשביל זה-אני נמצאת כאן. אשמח לייעץ לכם ולענות לכם על שאלות לאורך איסוף החומרים על מנת שהמוצר הסופי יהיה בדיוק קליפ היומן שרציתם לאירוע שלכם. קליפ יומן מתאים למגוון אירועים ושמחות, ניתן לערוך אותו לחתונות, לאירועים חברתיים אחרים אבל הוא לגמרי כוכב הערב של חגיגות הברמצווש בתמצווש בשנתיים האחרונות.

קליפ בר מצווה לעמית
קליפ בר מצווה לעמית
קליפ בר מצווה לתומר
פוטו - קליפ
קליפ בת מצווה לנועה ניניו
קליפ בת מצווה לנועה ניניו