מצגת תמונות – מתנה מדהימה לכל אירוע

כשחוגגים אירוע לאהובינו, אנחנו רוצים לשמוח בשמחתם ולרגש אותם בכל דרך אפשרית. לפעמים כשמגיע הרגע שצריך להחליט האם שוב לשים כסף או לקנות מתנה, אתם בוודאי מחפשים דרך מקורית ומיוחדת להביע את אהבתכם – מצגת תמונות תעשה את העבודה.

מצגת חתונה

מצגת תמונות מקצועית מספרת סיפור חיים שלם ותמיד מרגשת. אחת המתנות הלא-שגרתיות היום היא להפתיע זוג שמתחתן במצגת תמונות שתוקרן בהפתעה במהלך החתונה: תמונות מהרגע בו נולדו, לעבר ילדותם, נערותם, תקופת הצבא, חיי הרווקות, אולי הצעת הנישואין – מצגת תמונות מכל התקופות בחייהם עד לרגע הזה, בו הם מממשים את אהבתם. עריכה מקצועית בליווי מוזיקה, כיתובים הומוריסטיים וברכות, תהפוך את המצגת לבלתי נשכחת ולמזכרת בעלת ערך רב.

מצגת בר מצווה

מצגת התמונות יכולה להיות המתנה המושלמת עבור בנכם שחוגג בר מצווה. דמיינו את החיוך המופתע שהפתעה כזו תעלה על פניו. בנכם ואורחיו יראו תמונות בכל מיני סיטואציות מהחיים, מאז שהיה קטן ועד שהפך לנער מקסים ובוגר.

תוכלו לערוך מצגת תמונות בהשראת תחביב או תחום עניין של הילד, להוסיף מסגרות מיוחדות, כיתובים מצחיקים או מרגשים, שיר אהוב על הילד ועוד.

מצגת יום הולדת

חוגגים לסבא יום הולדת 70 ורוצים להעניק לו מתנה מיוחדת לכבודו, כזו שלא קיבל אף פעם. תוכלו לערוך עבורו מצגת תמונות מרגשת, אפילו עם אפקטים של סרט של פעם. מצגת תמונות שתספר את סיפור חייו מאז שהיה צעיר, החתונה עם סבתא, איך הפך לאבא, לסבא. מתנה שתזכיר לו דברים שכבר שכח ותרגש אותו (ואותנו) עד דמעות.

מצגת תמונות – איך עושים זאת?

אם אתם מעוניינים להעניק מצגת תמונות שתהיה מתנה מרשימה ויפה, מומלץ כי תפנו אל עורך מקצועי. עריכת מצגת תמונות דורשת מיומנות וניסיון, יצירתיות ודמיון. יכול להיות שחלק מהתמונות שבידיכם לא צולמו על ידי צלם מקצועי ועל מנת שיראו טוב על המסך, חשוב לעבד אותן לפני כן- זהו תפקידו של העורך.

עורך מקצועי יודע לסדר את חומר הגלם עבור מצגת התמונות במקצועיות כדי להעביר את הסיפור ברגש. חשובה לא פחות היא התאמת המוזיקה שתלווה את מצגת התמונות, הבחירה צריכה להיות רגישה ומדויקת, שתתאים למה שמוצג על המסך בתזמון מושלם.

מצגת תמונות צריכה להיות ארוכה דייה כדי לברך, לשעשע ולרגש אך גם קצרה ותמציתית כדי להשאיר "טעם של עוד".

אל הפגישה עם העורך של "רגעים למזכרת" מומלץ להגיע עם כ-80-120 תמונות באיכות טובה.

אנו ממליצים להימנע מלבחור תמונות מטושטשות, בהירות או כהות מדי וכן כדאי וניתן לשלב בין תמונות מודפסות למדיה השמורה על המחשב או באמצעי אכסון שונים.

עוד מידע לגבי איסוף חומרי גלם ופגישה עם עורך ניתן לקבל כאן.

אם אתם מעוניינים להעניק מתנה נפלאה לאדם אהוב, אם אתם מחפשים עריכה מקצועית עבור מצגת תמונות – אתם בדיוק במקום הנכון.

"רגעים למזכרת" ללא ספק יערכו, יפיקו וייצרו עבורכם מצגת תמונות יפה ומרגשת ע"י האמצעים הטובים ביותר הקיימים בשוק היום ובדרך המיוחדת רק לנו- בשבילך.

העורכת הראשית קרן פולג, עורכת מקצועית ומוכשרת, מתמחה בעריכת מצגות, סרטים, קליפים וסרטונים לכל אירוע ולכל מטרה. ב"רגעים למזכרת" תקבלו מצגת תמונות שלא תשאיר אף אחד מהצופים אדיש.

השילוב המנצח של הרגש, האהבה והמקצועיות, התמונות שלכם יהפכו מאוסף תמונות לסיפור מרגש ומתנה מלאת מחשבה וכוונה.