קליפ יום הולדת – 60 שניות על… קונספט חדשני בעולם הקליפים לימי הולדת

חוגגים יום הולדת בקרוב? רוצים להפתיע ולרגש במתנה מקורית ובלתי נשכחת למישהו קרוב שחוגג יום הולדת?
זה הזמן להכיר את הקונספט החדש של ברכות לימי הולדת – הפקת קליפ יום הולדת בסגנון "60 שניות על…".
הקונספט החדשני מורכב מקטעי וידאו, תמונות סטילס ואפקטים של חוגג יום ההולדת. כל חומרי הגלם המרכיבים את הקליפ נערכים בסגנון עריכה מהיר וקצבי, שופע הומור ויצירתיות, ומלווים בקטע קריינות מקורי ומשעשע, הסוקר את חייו של חוגג יום ההולדת בטקסט מקורי בנוסח "60 שניות על…".

קליפ יום הולדת הוא ללא ספק אחת המתנות המקוריות והמרגשות ביותר אותה תוכלו להעניק לאדם הקרוב לליבכם, או לחילופין, להפתיע ולרגש את עצמכם במתנה מיוחדת.
הקונספט המיוחד והמרגש של עריכת קליפ יום הולדת בסגנון "60 שניות על…" נערך על ידי צוות עריכת הוידאו בסטודיו "רגעים למזכרת", המנוהל על ידי עורכת הוידאו המקצועית, קרן פולג.
קרן הינה בוגרת מצטיינת של המכללה לקולנוע "קמרה אובסקורה" במסלול עריכה ובימוי דוקומנטרי ובעלת ניסיון רב תחומי בעריכת וידאו ובימוי דוקומנטרי, והיא מאפשרת לכל אחד ואחת מכם ליהנות מכישרון וסגנון העריכה הייחודי שלה.
הדרך המקורית לספר את סיפור חייך…

קליפ יום הולדת בסגנון "60 שניות על…" הוא הזדמנות מצוינת עבורכם לסכם תקופת חיים, להציג את עצמכם במגוון נרחב של תמונות וקטעי וידאו ערוכים, ומעל הכול, ליהנות מטקסט נלווה ההופך את הקליפ הייחודי לתוצאה מרגשת, ייחודית, מפתיעה ומקורית.
אנחנו ב-"רגעים למזכרת", מתמחים בעריכת קליפים לאירועים, ובבניית סיפור חיים עלילתי באמצעות שילוב תמונות ועריכת וידאו נכונה ומרגשת. מאחורי כל עריכת עומדים שלושה עקרונות מקצועיים:

  1. הקשבה מלאה ללקוח ולצרכיו
  2. מקצועיות ותשומת לב בכל פריים ושבריר שנייה במהלך הקליפ
  3. אהבה אמיתית למקצועות העריכה

אנחנו ב-"רגעים למזכרת", מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליצור לעצמו קליפ מקצועי ומרגש בסגנון "60 שניות על…". הקליפים הייחודיים ילוו אתכם כל החיים, ויאפשרו לכם ליהנות ממוצר איכותי,
מושקע שרק משתבח עם השנים. אנחנו ב-"רגעים למזכרת", מתמחים ביצירת סיפור חיים, והצגתו במסגרת קליפ קצבי, מהיר ומסוגנן היטב, המסונכרן בדיוק מפליא עם קריינות הרצף המלווה את כל 60 השניות של קליפ יום הולדת שלכם.

קליפ יום הולדת – אין, אין, אין חגיגה – בלי קליפ עריכה

הפקת קליפ יום הולדת, מתאים לכל אחד ואחת מכם, בין אם אתם חוגגים שנה, ובין אם אתם חוגגים יובל שנים (ואף יותר). קליפ יום הולדת בסגנון "60 שניות על…" מספר בצורה מהירה,
מגניבה וקליטה במיוחד את סיפור חייכם, והוא מאפשר לכם ליהנות מחוויית עריכה שאומנם נמשכת על המסך כ-60 שניות בלבד, אך על מנת להפיק אותה נדרשות שעות עבודה רבות.
כיום, בעולם הדיגיטלי והטכנולוגי בו אנו חיים, קיימת חשיבות רבה לתמצות הדברים, וניסוחם באופן קצר וקולע.
אנחנו בחברת הבוטיק "רגעים למזכרת" ממקדים את העשייה שלנו בכל שנייה ובכל פריים הלוקח חלק מהקליפ הייחודי והמקורי שלכם, ומעמידים לרשותכם את 60 השניות היפות ביותר של חייכם,
במסגרת הפקת קליפ ליום הולדת בסגנון "60 שניות על…"
את הקליפ הייחודי והמקורי אתם מקבלים בקובץ DVD, המותאם לכל אמצעי ההקרנה המובילים. הקובץ מגיע באיכות הגבוהה ביותר, והוא מאפשר לכם ליהנות ממוצר דיגיטלי שילווה אתכם לעוד שנים רבות.
זה הזמן להכניס קצת "רגעים למזכרת" לתוך חייכם, וליהנות מ קליפ יום הולדת מקורי, ייחודי ומרתק ליום ההולדת!