פרישה זוהי תחנה משמעותית בחייו של אדם. לאחר שנים רבות בו העניק מעצמו לארגון, הוא עוזב את המקום ומתחיל לצעוד בדרך חדשה שלעיתים קרובות גם אינה מוכרת. זוהי הזדמנות להעניק לו מתנה ייחודית, לא בנאלית המעבירה בהצלחה את ההערכה והתודה על תרומתו למקום העבודה, באופן המרגש, האמיתי והאותנטי ביותר האפשרי. זהו הזמן המתאים לסיכום תקופה ומתן חיבוק קבוצתי יחד עם חוויה בחצי נשכחת שתמשיך עמו גם בדרך החדשה בה ילך.

סרטון וידיאו קצר, איכותי וערוך על-ידי הידיים המקצועיות ביותר מהווה מזכרת אישית המסכמת את הרגעים המשמעותיים, ההישגים המקצועיים והזיכרונות הנעימים ביותר מתקופת העבודה, עם תיבול נכון בפרטים אישיים ובאנקדוטות משעשעות.

הצוות של "רגעים למזכרת" משתמש בניסיונו ובאופן המקצועי ביותר כדי ללוות אתכם בתהליך יצירת הקליפ כולו, החל מבחירת הרעיון הראשוני, דרך עריכה ובחירה של הסאונד והמוסיקה ועד צילום הוידיאו ועריכת אפקטים – מה שיוליד בסופו של דבר מוצר מקצועי, איכותי ומרגש. אנו יודעים כיצד ליצור שילובים מעולים של אלמנטים שמיעתיים וחזותיים ליצירת קליפ שיצליח לגעת במיתרי הלב של כל הנוכחים ובעיקר באלו של הפורש, באופן כזה שיישאר בליבו להמשך מסעו גם לאחר הפרישה.

כדי להתחיל בתהליך, אתם תשלחו לנו את חומרי הגלם הראשוניים עימם נוכל לעבוד (קטעי וידיאו ו/או תמונות במקומות ואירועים שונים, תמונות של קולגות ועוד). תוכלו גם לציין העדפות מוסיקליות ואווירה. אנו נבצע את עבודת העריכה, העיבוד, הסידור והיצירה של כלל החומרים לכדי מזכרת נעימה ומרטיטת לבבות – קליפ שיוכל להיות מוקרן בטקס פרישת העובד.