אחת ממתנות יום ההולדת שצוברות תאוצה בפופולאריות שלהן היא קליפ יום הולדת! אחת מהמתנות המקוריות והיפות ביותר שתוכלו להעניק לאנשים שאתם אוהבים. הוא יאפשר ליקיריכם לחוות את הרגע המרגש שוב ושוב עד יום ההולדת הבא. על ידי התייעצות עם הלקוח והקשבה מרובה, אנחנו בונים עבור חתן או כלת השמחה את הקליפ המושלם!

איך אנחנו עושים את זה? כמו בבישול, הדבר מתחיל בחומרי הגלם. בניגוד לקליפים רגילים, ישנה חשיבות רבה לרגישות ללקוח וליכולת להבין את הבן אדם לו מוקדש הקליפ. אנחנו עורכים ראיונות מקדימים עם הלקוח ורק לאחר שאנחנו מבינים את האדם לו זה מוקדש, אנחנו מתחילים לעבוד. מלבד סרטוני וידיאו אנחנו גם יכולים לעבוד עם מצגת תמונות וע"י המוזיקה והעריכה הנכונות ליצור לכם קליפ נפלא. באמצעות מניפולציות של התוכן נגרום לרגעים שלכם להיות היפים ביותר, מעבר למה שתוכלו לדמיין, כי האמנות תמיד יותר מרהיבה מהחיים.

אנחנו מאמינים כי עריכת וידיאו היא קודם כל אמנות. זה לא משנה אם זה קליפ שנעשה בצורה דוקומנטרית על טבע או קליפ יום הולדת. אני, קרן פולג, בעלת החברה עוסקת באמנות מגיל צעיר, אם זה בציור או פיסול ואמצעים גרפיים אחרים. לבסוף הגעתי אל המצלמה ואל העולם של עריכת הוידיאו ואני רואה בו שליחות. אני אדאג שקליפ יום ההולדת שלכם יהיה מלא חוש הומור, אותנטיות ורגישות שתופסת את הניצוץ שברגשות שלכם. עבורי עריכת סרט הוא אחד מהחומרים האנושיים המרגשים ביותר, והמטרה שלי היא שגם בעלי השמחה ירגישו כך. הדרך לעשות זאת היא על –ידי סידור הפאזל נכון, כך שהרגעים היפים ביותר יצאו החוצה. אני עושה זאת משחר ילדותי, מסדרת פאזלים מכל מיני סוגים כדי לסחוט את המיטב מהחיים.