בימינו כל ילד שחוגג בר מצווה מחפש אטרקציות מיוחדות להעשיר בעזרתן את המאורע החגיגי או לתעד באמצעותן את החגיגה כולה. בין שלל האטרקציות האהובות על הילדים, ממוקם קליפ בר מצווה באחד המקומות הראשונים והביקוש לקליפ מושקע וחגיגי הופך רב יותר ככל שהרעיונות והאפקטים משתכללים והופכים יצירתיים יותר. העובדה כי כל מה שצריך כדי להפיק קליפ כזה מושקע הוא לאגד סרטונים, תמונות מהילדות וכל זיכרון מתועד אחר ולערוך את הכל בצורה מושכת מאפשרת לכל אחד להפוך את האירוע המרגש הזה למיוחד יותר ולעשות זאת בעזרת מזכרת שתישאר גם הרבה אחרי שאחרון האורחים באירוע יגיד שלום.

ישנן אינספור דרכים יצירתיות לשדרג קליפ בר מצווה ולהפוך אותו למקורי ומרענן. אחת הדרכים המרשימות ביותר היא יצירת קליפ בר מצווה בסגנון רב ערוצי, שמציג את ערוצי הטלוויזיה במהלך הקליפ באופן מיוחד לחתן בר המצווה. אוסף של תמונותיו של נער בר מצווה מגיל שנה יהפוך בקלות ותחת יד מקצוענית לערוץ הילדים, בעוד תמונות של תחפושות מקוריות מפורים יאוגדו תחת ערוץ האופנה. התוצאה היא קליפ בר מצווה משעשע ומרגש שמסודר בצורה הגיונית ומאפשר לכל מי שצופה לשחק ולהעביר ערוצים בין תחנות חייו של חתן בר המצווה. הקליפ נערך על ידי עורכים מקצועיים שלוקחים את חומרי הגלם שנשלחים על ידי הלקוח והופכים אותו לקליפ שוקק חיים, אינטראקטיבי ומשעשע שיכול להוות בידור קל במהלך חגיגות בר מצווה או להיות מזכרת ומתנה.

בין אם מדובר בקליפ בר מצווה רגיל או בקליפ בסגנון ערוצי טלוויזיה, כל מה שצריך לעשות הוא לעבור על תמונות הילדות, לאסוף סרטונים וכל חומרי גלם אחרים שיכולים להשתלב בקליפ ולהעביר אותם לעורכים המקצועיים שיקחו את חומרי הגלם ויערכו אותם בצורה מבדרת ומקורית לסרטון מושקע ומהנה לצפייה. העובדה כי מדובר בתהליך פשוט ואפילו מהנה של ליקוט חומרי גלם ומסירתם, מאפשר להנות גם מהדרך ולהיזכר בכל הרגעים המקסימים שאולי שכחנו ומתעוררים עכשיו לתחייה. קליפ בר מצווה מוכן יסופק למשפחה או לחברים לפי לוח הזמנים המוסכם וכל מה שנשאר הוא להקרין את הקליפ בחגיגות בר המצווה או אל מול חתן השמחה עצמו כמתנה מקורית ומפתיעה.