בת מצווה היא מאורע מרגש ומשמח עבור כל מתבגרת שעושה את המעבר מילדה לנערה. היום חגיגת בת מצווה היא לא סתם מסיבה שכוללת מפגש עם בנות הכיתה וקצת חטיפים, אלא אירוע מושקע שכולל אטרקציות מיוחדות והרפתקאות מרגשות עבור נערת בת המצווה ואורחיה. כדי ללכוד את הרגעים הכי מרגשים וכדי להפתיע את הנערה במתנה מתוקה שכולה כרוניקה של התבגרות ניתן לערוך קליפ בת מצווה ובו כל הרגעים הכי יפים מהילדות ועד לחגיגות גיל 12. עבור ההורים מדובר בחווייה מרגשת שכוללת איסוף תמונות ילדות וחומרי גלם מכל שנותיה של הנערה ועבורה, מדובר במזכרת שתלך איתה שנים ארוכות קדימה.

הדור של היום לא מסתפק בקליפ פשוט אלא רוצה משהו מיוחד שמדבר בשפה שלו. תכירו את האייפון-קליפ. קליפ בת מצווה שכולל את כל הרגעים המרגשים מהילדות ועד גיל בת המצווה או את מיטב הברכות של החברים והקרובים שערוך בסגנון סלולרי עם כל האייקונים המוכרים שילדים לא יכולים בלעדיהם ועם מסכי האייפון הכי אותנטיים ומקוריים. התוצאה היא קליפ משעשע שמוקדש באופן אינדיבידואלי לילדת בת המצווה ומהווה מתנה נפלאה או חלק בלתי נפרד מהחגיגות עצמן. כל מה שצריך הוא לאסוף חומר גלם רלוונטים שאנו רוצים שיהיו בקליפ כלשהו ולהעביר לעורכים מקצועיים שיבצעו את העבודה עבורנו תוך מחשבה יצירתית ועבודה הכי מקצוענית שיש.

ילדי שנות האלפיים הם ילדים שמכורים לטלוויזיה וגם נערות החוגגות בת מצווה נמצאות בתוך השלב הזה. לשם כך הומצא במיוחד עבורן ועבור נערים שחוגגים בעצמם בר מצווה קליפ שכולו מושתת על החלפת ערוצים ממש כמו בטלוויזיה. עורכים מקצועיים יוצרים מרצף התמונות והסרטונים שמועברים אליהם קליפ שערוך כערוצים המתחלפים זה בזה, מערוץ בייבי שכולל תמונות ילדות ותמונות תינוקות ועד לערוץ הטיולים שיכול לכלול תמונות או סרטונים מטיולים בבית הספר או טיולים עם המשפחה. ערוץ האופנה לעומת זאת יכלול את כל ההופעות המדליקות שצברה הנערה במשך השנים ואילו ערוץ המשפחה כשמו כן הוא – יאגד את התמונות המשפחתיות הכי מרגשות.  גם במקרה זה דרוש פשפוש בכל התמונות הישנות, סרטוני הוידאו המשפחתיים וכל החומרים האחרים שהצטברו ב-12 שנותיה של הנערה.

קליפ בת מצווה לכל נערה שחוגגת את המאורע המשמח מאפשר ללכוד גם את הרגעים המיוחדים של גיל 12 וגם להגיש מתנה מיוחדת במינה, נוגעת ללב ואינטימית שהושקעה בה מחשבה ונוצק לתוכה רגש רב. בימים בהם נערות בת מצווה מחפשות אטרקציות סוחפות ומרגשות לתבל בהן את המסיבה הכי מיוחדת בעיר,הוא מהווה אתנחתא מלאת רגש שגם הנערה הכי צינית בעולם לא תישאר אדישה למולה.