הנה חגיגת בת המצווה המיוחלת הגיעה וחשוב לנו לפנק במתנה מיוחדת מאיתנו. רבות ומגוונות הן האפשרויות למתנת בת-מצווה וטרנדים רבים מציפים את השוק, ומשכנעים את הנערות הקטנות "לרצות גם". כולנו יודעים שמעטות הן המתנות שנשארות לעד, שיש בהן משהו מקורי ובעלות ערך מוסף. לרכוש לילדת בת המצווה עוד שמלה, או תיק נוסף לאוסף שבחדר זהו הדבר הברור והקל. האם ידעתם שאפשר בעזרתנו לתת לה מתנה שתישאר לה כמזכרת לשנים הבאות?

קליפ בת מצווה
קליפ בת מצווה

קליפ בת מצווה הוא מתנה נפלאה, המדגישה ומנציחה רגעים מרגשים באמת לבת המצווה ולמשפחתה. אם אתם מתלבטים איזו מתנה לתת, או אם אתם כהורים מחפשים דרך משעשעת לארח את האורחים שלכם בסטייל בחגיגת בת-המצווה, קליפ בת מצווה הוא הדרך לעשות זאת. אנו מציעים להכין לכם קליפ בת מצווה בפורמט חדשני, אטרקטיבי ומעניין, שמאגד את כל קטעי הוידאו והתמונות תחת רעיון אחד- מדריך ערוצים.

פנו אלינו עוד היום לקבלת פרטים, ותוכלו גם אתם לשמח ילדת בת המצווה יחד עם בני משפחתה  עם הקליפ המקורי והמגניב במיוחד בשבילה.

כיצד אנו נייצר עבורכם קליפ בת מצווה בסגנון מדריך ערוצים ומה הוא כולל?

אפשרות מעניינת לעריכת סרטון לבת המצווה הינה סרט דוקומנטרי קצר על חיי ילדת המצוות. לאחר יצירת סרטונים רבים לאירועים ולחגיגות בת מצווה, גילינו את הפורמט המעניין ביותר, שישאיר את הצופים בסרט "דבוקים" למסך.

השלב הראשון ביצירה של כל קליפ או סרטון קצר, הוא איסוף לבחירת חומרי הגלם מהם נייצר אותו. אתם מוזמנים לברור ולבחור מבין המלאי שנמצא אצלכם את התמונות, קטעי הוידאו, או הקלטות הישנות שאותם תרצו להכניס לקליפ בת מצווה שלכם והעבירו אלינו לסטודיו. בשלב השני אנו נערוך את חומרי הגלם ונייצר בעזרתם קליפ בסגנון מדריך ערוצים, שיכלול מבחר של ערוצי טלוויזיה, כל ערוץ והנושא שלו. לדוגמא: ערוץ "בייבי" יכלול תמונות וסרטונים משלב הילדות המוקדמת, וערוץ הבידור יכלול קטעים מצחיקים של נערת המצוות, וכן הלאה. בין לבין יהיו קטעי מעבר של "מסכי שלג", מה שהופך את הסרטון לקליפ בת מצווה דינאמי ומעניין, אשר יכול לספר את סיפור נערת המצוות בצורה מעניינת ורעננה שתשעשע ותסקרן את הצופים בו.

הגעתם אל המקצוענים בתחום, אז בואו ונתחיל לייצר את מתנת בת-המצווה המושלמת ביותר!

אם גם אתם מחפשים מתנה מקורית עבור ילדת המצוות, אין עוד צורך להמשיך ולהתלבט כשבאפשרותכם לרכוש קליפ בת מצווה בסגנון "מדריך ערוצים". קליפ מקצועי כמתנה יכול להפוך כל אירוע בת מצווה למרגש בהרבה, וישאיר מזכרת אמיתית שתישמר לשנים רבות.

קרן פולג, המקימה והבעלים של סטודיו "רגעים למזכרת", עורכת וידאו מוכשרת ובעלת ניסיון רב בתחום הבימוי ועריכת הסרטים הדוקומנטריים. מביאה בעזרת רגישות נדירה את הרגעים הקסומים שלכם לכדי סרטון באופי המתאים לכל לקוח. השילוב בין יכולות זיהוי מדהימות ממלאי התמונות וקטעי הוידאו שלכם והרקע המקצועי שרכש הסטודיו לאורך השנים, מתבטא ביכולת להפוך רגעים אקראיים לרגעי קסם בסרט מצחיק, משעשע ומרגש כאחד.

צרו קשר עוד היום, כדי שגם אתם תוכלו להפוך את בת-המצווה לאירוע למקסים באמת.