רגע לפני שאתם מצלמים את קליפ בר המצווה שלכם, לפניכם השלבים החשובים ביותר להכנת הקליפ, אשר יוכלו מצד אחד לרגש ומצד שני להעביר תוכן חווייתי ובידורי לאורחים שלכם באירוע. אז מה חשוב לדעת על צילום קליפ?
כיצד תוכלו לייחד את הסרטון שלכם? ואיך אתם צריכים להתכונן לקראת הפקת הקליפ.

הדבר הראשון שיהיה עליכם לעשות הוא לבחור את הסגנון שלכם, כזה אשר מתאים גם לסוג האירוע, בין אם מדובר באירוע רב משתתפים ובין אם מדובר באירוע אינטימי.
הסגנון של הקליפ צריך לפנות ולדבר אל האורחים שלכם, לכן, חשבו מיהו קהל היעד של הסרטון ואיזה סגנון יהלום את האירוע באופן הטוב ביותר. יחד עם זאת, חשוב, כמובן, לא פחות, לייצר סרטון אשר מתאים לחתן המסיבה – אפשר לשאוב רעיונות מסרטים, סדרות, ספרים, קומיקס, או כל דבר אחר שעולה לכם לראש.

כמו בהפקה של כל סרט, כך גם בהפקת קליפ– חייבים לכתוב תסריט! השלב של כתיבת תסריט מאפשר לכם לדעת בדיוק איך לתכנן את יום הצילום, מה אתם רוצים להראות ועל מה לשים את הדגש בהפקת הקליפ.
כאשר ניגשים לכתיבת התסריט, חשוב להקפיד על הסגנון, האם אתם רוצים סרט דוקומנטרי, כזה המלווה את הנער באחד מימי השגרה שלו, האם אתם רוצים סרט עלילתי בו החברים ובני המשפחה בתפקיד השחקנים, האם אתם חובבים דווקא סרטי אקשן, ורוצים לשלב אפקטים מיוחדים, או דווקא לבחור בסגנון מוזיקלי, כמו קליפ ב MTV. מגוון האפשרויות בצילום של קליפ הוא אינסופי, ואתם יכולים לבחור מה שמתחשק לכם – זו הזדמנות נהדרת לתת ליד הדמיון להוביל אתכם. עם כתיבת התסריט, חשוב כמובן לשלב כמה שיותר מידע על הנער, מהם התחביבים ותחומי העניין שלו, האם יש דברים שמייחדים אותו ואת משפחתו, החברים שלו, כל מידע הוא רלוונטי לקליפ ויכול להיכנס אל התסריט.

יום צילום של קליפ בר מצווה הוא יום צילום לכל דבר ועניין. חשוב מאוד לפנות את היום מכל עיסוק או עניין אחר, על מנת להקדיש את מירב תשומת הלב. בחירת הלוקשיינים של הסרט נעשית מבעוד מועד, בין אם מדובר בצילום בבית, בפארק, בקניון, מגרש כדורגל, חוף הים או כל מקום אחר. לכל אחד מהלוקיישנים מקדישים מספר שעות במשך היום, על מנת להספיק לצלם את כל החומר הנדרש לעריכת הקליפ.
את צילום הסרט מפקידים בידיו של צלם מקצועי, המגיע עם ציוד צילום מלא, תאורה, איש סאונד וכל הדרוש להפקה של קליפ איכותי ומקצועי.

לאחר הצילום של הקליפ, מגיע שלב העריכה, בו העורך יושב אל מול כל החומר שצולם ומתחיל לסדר אותו בהתאם לתסריט. התמונות הטובות ביותר נכנסות אל הסרט,
בשילוב של מוזיקה, אפקטים, כתוביות וכל מה שצריך על מנת ליצור קליפ איכותי ומושקע. לאחר העריכה הראשונה, ניתנת הזדמנות לבני המשפחה לצפות בקליפ, לתת הערות ולבקש תיקונים שונים.

כאשר מצלמים קליפ בר מצווה חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית, אשר יש לה את הידע ואת הניסיון בהפקה של קליפים מסוג זה. כתיבת תסריט איכותי, הכנה והפקה, בימוי ועריכה הנעשים על ידי אנשי מקצוע,
יספקו לכם בדיוק את הקליפ עליו חלמתם, כזה אשר יאפשר לאורחים שלכם ליהנות מסרטון איכותי, מקורי ומבדר, ויחד עם זאת, ישמש אתכם כמזכרת נהדרת למשך שנים רבות וארוכות.