הפקת בר מצווה היא משימה מורכבת הטומנת בחובה מספר רב של אתגרים, שיאפשרו לכם להפיק אירוע חלומי בדיוק כפי שתמיד חלמתם. כאשר חושבים על אירוע בר מצווה מושקע, יש חושבים על צילום קליפ מושקע שיוקרן על גבי מסך ענק במהלך האירוע, כך שגם האורחים יוכלו ליהנות מאטרקציה מהנה וגם ילד בר המצווה יוכל להיות מצילום קליפ ייחודי משלו שיישאר לו כמזכרת מהיום המרגש. אם הנכם בשלבי הפקת בר מצווה בצפת או בכל מקום אחר בצפון הארץ, תוכלו למצוא מגוון רב של לוקיישנים מאתגרים לצורך צילום קליפ ייחודי, הרי אזור הצפון הירוק מציע עבורנו מבחר רב של לוקיישנים מרהיבים שיאפשרו לכם ליצור תמונות מרהיבות ובכלל נופים מדהימים לצילומי הקליפ.

אז מהו הקליפ המדובר?

קליפ בר מצווה הוא טרנד שתפס תאוצה רבה בשנים האחרונות, ונראה כי ככל שהזמן עובר הקליפ נעשים יותר ויותר מקצועיים, וזאת תודות לטכנולוגיה ההולכת ומתקדמת בקצב מסחרר בתחום הצילום.  את הקליפ מצלם צוות צילום מקצועי המגיע עם מצלמות חדשניות לצורך ביצוע הקליפ לכל לוקיישן שתבחרו.  במהלך הקליפ חתן בר המצווה יוכל להחליף תלבושות, להיעזר באקססוריז ואביזרים שונים ולעשות מגוון פוזות למצלמה. לאחר סיום הקלטת הקליפ, צוות הצילום יערוך אותו בצורה מקצועית על ידי תוכנות ייעודיות וכמובן ישלב בו אפקטים שונים ומוזיקה כדי שהוא יהיה מושלם.

בחירת קונצפט לקליפ בר המצווה

בשנים האחרונות נראה כי צילומי הקליפ תפסו זווית שונה ובעלי אירועים משקיעים רבות כדי ליצור קליפ מושקע, כזה שילהיב את אורחי האירוע, הרי לבל נשכח כי הקליפ יוקרן על גבי מסכי ענק ויישאר למזכרת לחתן בר המצווה. לכן, ניתן למצוא צילום קליפ בר מצווה בקונצפט מדליק כמו – קליפ המספר את סיפור חייו של הנער, קליפ המשלב את התחביבים שלו, קליפ במגרש כדורגל עם תלבושות, קליפ עם שילוב בני משפחה וחברים ועוד מגוון רב של סגנונות, כאשר המטרה היא – להמציא מחדש את הגלגל ולספק לאורחי האירוע חוויה שונה מהסטנדרט.

היכן כדאי לצלם קליפ בר מצווה?

יש לא מעט לוקיישנים מאתגרים, כאשר ההמלצה היא לבחור כמה יעדים, כך תוכלו לגוון וליצור קליפ מושקע מהסרטים. אם הלכתם מעט לאיבוד בבחירת לוקיישן, תמיד תוכלו להתייעץ עם צוות הצילום שוודאי יוכלו להמליץ לכם על לוקיישנים מדליקים לכלל לא חשבתם עליהם, ופשוט לבחור את היעדים שאליהם חתן בר המצווה מתחבר. האופציות הן: צילום קליפ במקומות קדושים, בחוות סוסים, על חוף הים, בטבע הפראי, במגרש כדורגל או כדורסל, בפארק ציבורי, בחצר בית הספר ובמגוון מקומות נוספים. למעשה, צלם טוב יוכל להוציא לכם תמונות יפות בכל לוקיישן, הרי ישנם זוויות מסוימות של צילום שיכולות להוציא תמונות מדהימות בכל לוקיישן שתבחרו.