אנחנו חוגגים בחיינו המון אירועים, חלקם גדולים מאוד, חלקם קטנים, אך כולם בעלי משמעות עבורנו ולכן חשוב לנו לחגוג אותם בדרך מיוחדת, עם כל האהובים עלינו. על מנת להפוך את האירוע שלכם לבלתי שגרתי ומרגש, עריכת סרטים היא בהחלט פתרון יצירתי.
שילוב של סרט או קליפ קצר ומרגש, ללא ספק יהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח ומרתק.

עריכת סרטים לאירועים ניתן לערוך בכמה אופנים. יש המורכבים מתמונות אותנטיות מכל מיני שלבים בחיים. לדוגמה, אם אתם עורכים סרט לכבוד הבן שעומד להתגייס ואתם רוצים שהוא יוקרן במסיבת הגיוס שלו, הסרט יכלול תמונות מכל מיני תקופות ואירועים בחייו, כך שהסרט ישקף את הצמיחה שלו, ההתפתחות והתהליכים שעבר עד לרגע זה.

עוד ניתן לשלב קטעי וידאו, אשר ישתלבו עם התמונות וייצרו סרט זורם, אשר יעביר לצופים את החוויה בצורה אמתית ומרגשת יותר. ניתן כמובן לערוך גם סרטי וידאו, המורכבים מעלילה הומוריסטית, כשאתם הכוכבים הראשיים בה. יכולה לכלול מגוון אפקטים. ניתן לערוך סרטים הומוריסטיים בשחור לבן בסגנון צ'רלי צ'פלין או השמן והרזה. ניתן לערוך סרטים בסגנון סרטים ישנים, בהילוך איטי ועוד. עריכת סרטים היא מתנה מושלמת והפתעה מדהימה עבור כל אחד. כך תוכלו להפתיע את הסבא שחוגג 80, כאשר הוא והאורחים יראו את כל חייו חולפים על פני המסך, את הורי הילדים בגן, שיראו לנגד עיניהם שנת פעילות שלמה של ילדם הקטן ויקבלו מזכרת מדהימה, את אשתך המדהימה בחתונת הכסף שלכם ועוד. עוד עושים שימוש בתחום עריכת סרטים עבור חתונות, בר מצווה, בת מצווה ועוד אירועים משפחתיים גדולים.

למידע נוסף על הקליפים שלנו:

אז מאיפה מתחילים….בוודאי יש לכם תמונות מכל מיני תקופות ואירועים. עבור עריכת סרטים מומלץ לבחור בין 100-120 תמונות לערך. חשוב כי התמונות יהיו איכותיות. תמונות חשוכות, בהירות או מטושטשות לא יתאימו למטרה זו. מלבד איכות התמונה, חשוב לבחור תמונות מרגשות, השייכות לתקופה מסוימת ומביעות רגש. בכל הקשור לווידאו, ניתן לשלב קטעים של סרטונים שצילמתם במהלך תקופות שונות בחייכם או לצלם במיוחד עבור סרט וידאו אותו אתם מעוניינים להפיק.

שלב חשוב מאוד במלאכת עריכת סרטים הוא בחירת המוזיקה. איזו מוזיקה אתם מעדיפים? שקטה או מקפיצה? יש לכם שיר אהוב שאתם רוצים לשלב בסרט? מומלץ כי תכלול מוזיקה שאתם אוהבים ואתם מתחברים אליה ותשקף את התחושה והאווירה שאתם מעוניינים ליצור בסרט. בעריכה מקצועית תהיה התאמה מושלמת בין קצב השיר והתמונות ולעתים אף למילות השיר.