קליפ בת מצווה חדשני ומעניין בסגנון iPad – המתנה האולטימטיבית !

רבות ומגוונות הן האפשרויות למתנת בת-מצווה. טרנדים רבים מציפים את השוק, ומשכנעים את הנערות הקטנות "לרצות גם", אך מעטות הן המתנות שנשארות לעד ובייחוד כאלה שמביאות עימן ערך מוסף.  קליפ לבת מצווה הוא מתנה נפלאה, המאפשרת רגעים מרגשים באמת לבת המצווה ולנחת למשפחתה. ברשותנו קליפ בת מצווה בפורמט חדשני, אטרקטיבי ומעניין, שמאגד את כל קטעי הוידאו והתמונות תחת רעיון אחד: קליפ בת מצווה בסגנון אייפד!

פנו אלינו עוד היום לקבלת פרטים, ותוכלו גם אתם לשמח ילדת בת המצווה יחד עם בני משפחתה.

כיצד מכינים קליפ בת מצווה בסגנון מדריך ערוצים ומה הוא כולל?

אז מה בעצם אייפד קליפ?!

השלב הראשון ביצירה של כל קליפ או סרטון קצר, הוא לבחור את חומרי הגלם מהם נייצר אותו. אתם מוזמנים לבחור מבין חומרי הצילום שברשותכם את התמונות, קטעי הוידאו הדיגיטליים, או הקלטות הישנות שאותם תרצו להכניס לקליפ בת מצווה שלכם.

בשלב השני אנו, סטודיו "רגעים למזכרת", נערוך כל חומרי הגלם שתעבירו אלינו ונייצר בעזרתם קליפ בסגנון "אייפד קליפ", שיכלול אייקונים. כל אייקון והנושא שלו. כך למשל, אייקון עם תמונת ילדות יכלול תמונות וסרטונים משלבי הילדות המוקדמים. אייקון עם תמונה מצחיקה, קטעים מצחיקים של נערת המצוות וכן הלאה.

בין לבין יהיו קטעים של אצבע לוחצת, מעבירה קדימה אחורה, מגדילה ומקטינה את התמונות. אפקטים מיוחדים אלו הם שהופכים את הסרטון לקליפ בת מצווה דינאמי ומעניין, אשר יכול לספר את סיפור נערת המצוות בצורה מרעננת, משעשעת ומגניבה.

 

בואו עוד היום אל המקצוענים בתחום, ובחרו את מתנת בת-המצווה המושלמת ביותר!

אם גם אתם מחפשים מתנה עבור ילדת המצוות, אין עוד צורך להמשיך ולהתלבט כשיש באפשרותכם לרכוש קליפ בת מצווה בסגנון "אייפד קליפ". סרטוני בת המצווה של "רגעים למזכרת" הופכים כל אירוע בת מצווה למרגש ומקפיצים את האווירה. הכי כיף להשאיר מזכרת אמיתית שתישאר איתה לשנים הבאות.

אחת התכונות הבולטות של סטודיו "רגעים למזכרת" היא רגישות נדירה לזהות בין מלאי התמונות וקטעי הוידאו שלכם את הרגעים הקסומים באמת, להפוך אותם במגע של עדין לסרט מצחיק, משעשע ומרגש כאחד.

צרו קשר עוד היום, כדי שגם אתם תוכלו להפוך את בת-המצווה לאירוע למקסים באמת.