היום כבר לא צריך לחכות לאירוע חגיגי ומיוחד כדי לערוך סרט מצילומי הוידאו המשפחתי. במקום לשבת ולצפות בשעות של קלטות וסרטונים מהמחשב, ניתן בקלות לצפות בסרט שיכיל מגוון רגעים וזיכרונות ללא שום קשר לאירוע מיוחד כגון חתונה או בר / בת מצווה.

האם גם אתם מחפשים דרך מקורית לרגש את קרוביכם? האם תרצו לרגש מישהו מבני המשפחה, ואתם מחפשים דרך שבאמצעותה תוכלו להביע את אהבתכם אליו? אם גם לכם חשוב לאגד את סרטוני הוידאו והתמונות שברשותכם לסרטון אחד בודד, גם אתם יכולים לבקש עריכת וידאו של סרטי משפחה. בעזרת שירות עריכת וידאו של סרטים משפחתיים, תוכלו בקלות ובמהירות לנצור את הזיכרונות המשפחתיים בסרטון אחד. סרטון כזה יכלול את החומרים החשובים שמשפחתכם הצליחה לצלם עד עכשיו, כך שכל החומרים יעובדו ויצורפו יחד באופן קוהרנטי ורציף. עריכת וידאו מיוחדת של סרטי משפחה היא מתנה יפיפייה, בעלת משמעות ולא יקרה. רבים מלקוחותינו הבינו כי אין שום צורך להמתין לאירוע מיוחד, וניתן להכין סרטון משפחתי בעריכת וידאו אצלנו בסטודיו "רגעים למזכרת" בכל שלב ובכל רגע.

מדוע כדאי לבצע עריכת וידאו של סרטי משפחה?

וודאי גם אתם הגעתם למצב שבו נאספו אצלכם חומרים רבים, מאות תמונות מכל מיני אירועים, טיולים וקטעי וידאו מצחיקים, מרגשים, וחשובים עבור המשפחה. במצב כזה, שבו הבית מלא בחומרי גלם, ישנה חשיבות עילאית לאיסוף ועיבוד של כל החומרים הללו לתוצר סופי אחד, שבו תוכלו לצפות כשתרצו להיזכר…לצחוק ולהתרפק על זיכרונותיכם הנפלאים. עריכת וידאו של סרטי משפחה מאפשרת לכם לצפות בקטעי הוידאו המרגשים ביותר שלכם, ובתמונות הכי יפות שלכם, וזוהי למעשה המתנה היפה ביותר שאתם יכולים להעניק לעצמכם ולמשפחתכם. עריכת וידאו של סרטי משפחה יכולה להתאים לכל רגע בשנה, ויכולה לשמח את בני משפחתכם בכל זמן, ומאפשרת לכם  להעניק משמעות לרגעים מיוחדים בחייכם ועל הדרך לסדר את ים החומרים שנאגרים אצלכם עם השנים.

כיצד נעשית עריכת וידאו של סרטי משפחה?

ראשית, עליכם לברור את החומרים שהייתם רוצים שיכנסו לסרטון (תמונות סטילס וקטעי וידאו מהמצלמה וממכשירי הסלולר). וודאי קיים ברשותכם מלאי נרחב ביותר של תמונות, קטעי וידאו קצרים וארוכים, וכדי לבצע עריכת וידאו איכותית של סרטי משפחה, יש צורך במיון ראשוני של כל החומרים הללו, ובבחירה של חומרי הגלם הטובים ביותר שהייתם רוצים שיכנסו לסרטון הייחודי שלכם. במידה וחלק מהחומרים שלכם מצויים על קלטות אנאלוגיות, חשוב להריץ את הקלטת לאחור, לאפס את הזמנים כך שהקלטת תתחיל לרוץ מאפס, ואז לרשום נקודות ציון בדקות ותיאור קצר של מה שרואים על המסך. לאחר מכן, תוכלו לבחור את המוסיקה שתלווה את הסרטון הערוך שלכם, ולאחר פגישה הכרות קצרה בסטודיו שלנו ננסה יחד לבנות תסריט אפשרי לעריכה.

ישנה אפשרות לעשות הכול לבד, בבית ע"י תוכנות חינמיות לערוך את סרטוני הוידאו שלכם, אך שימו לב! תהליך עריכת סרטוני הוידאו הביתיים הינו מאתגר ומעניין כאחד, אך התוצאה הסופית עלולה להיות ההיפך ממה שציפיתם לקבל. לכן, אם אתם באמת מעוניינים לאגד את סרטוני המשפחה שלכם לסרטון מהנה ומקצועי עליכם לבחור במקום מקצועי ובעל ניסיון שיעניק לכם הכוונה ויפיק את הסרטון עבורכם באופן הטוב ביותר, שישאיר לכם זיכרון מתוק ונעים של רגעים משפחתיים חשובים.