הי קרן,
ברצוני להביע את תודתי על עבודתך המקצועית בהכנת קליפ בת מצווה לבתי עדי.
אני בעצמי מכינה כתחביב סרטונים וקליפים למשפחתי ולחברים. והפעם באירוע שלי החלטתי לאחר מחשבה רבה שכולם כבר מכירים את סוג הסרטים שלי והפעם בא לי שמישהו יעשה את זה בשבילי. כמו כן, הייתי בלחץ גדול עקב עבודה ונסיעה לחו"ל וחשבתי שלעשות בעצמי את הקליפ יהיה להיכנס להרפתקה.
פניתי אלייך לאחר שמצאתי את האתר שלך באינטרנט, הקונספט של האייפד מאוד דיבר אליי, נראה היה לי מקורי והחלטתי ליצור איתך קשר.
כבר משלב יצירת הקשר היית נעימה, שירותית, נגישה (תכונה מאוד חשובה בעיקר כשנמצאים בלחץ של זמן וישנם חגים ברקע) ומקצועית. יכולתי בקלות להיות איתך בקשר מחו"ל, הייתה בך את הרגישות להבין שאמנם זה רק קליפ, אבל בשביל מישהו שמתכנן אירוע, הקליפ הזה הוא מאוד משמעותי ונענית לכל הבקשות שלי, גם אם היו קצת מטרידות. גם לאחר שעברת אסון במשפחתך, מילאת את מה שהתחייבת אליו, וזה לא דבר פשוט.
התוצר יצא מושלם. מביע בדיוק את מה שרציתי להביע. היה מרגש מאוד ומצחיק ולאחר האירוע כולם ציינו אותו כאחד מהדברים המוצלחים באירוע. הדבר המרגש ביותר היה שבתי שצפתה לראשונה בקליפ בזמן האירוע – הזילה דמעות של התרגשות, ומבחינתי השגתי את המטרה שלי בקליפ הזה.
אז על כך מבקשת להודות לך. אני בטוחה שאצור קשר שוב בבר מצווה של שני בניי בעוד מספר שנים.
ובאופן אישי, שלא תדעי עוד צער. מאחלת לך רק שמחות.

בהערכה,
טלי