האם גם אתם מחפשים דרך לרגש את קרוביכם? האם הולך ומתקרב יום הולדת של אחד מבני המשפחה, ואתם מחפשים דרך שבאמצעותה תוכלו להביע את הערכתכם אליו? האם גם לכם חשוב לאגד כמה מהסרטונים והתמונות שברשותכם לסרטון אחד בודד? במידה וכן, גם אתם יכולים לבקש עריכת וידאו של סרטי משפחה. בזכות שירות זה, תוכלו לנצור את הרגעים החשובים והמרגשים שלכם עם משפחתכם בסרטון אחד. סרטון זה יכלול את החומרים החשובים שמשפחתכם הצליחה לצלם עד עכשיו, כך שכל החומרים יעובדו ויצורפו יחד באופן קוהרנטי ורציף . זוהי מתנה יפיפייה, אך אין צורך להמתין לאירוע מיוחד, וניתן לעשות זאת בכל שלב ובכל רגע.

וודאי גם אתם הגעתם למצב שבו נאספו אצלכם חומרים רבים, מאות ואלפי תמונות מכל מיני אירועים, קטעים של סרטי וידאו מצחיקים, מרגשים, וחשובים עבור המשפחה. במצב כזה, שבו הבית מלא בחומרי גלם, ישנה חשיבות עילאית לאיסוף ועיבוד של כל החומרים הללו לתוצר סופי אחד, שבו תוכלו לצפות מדי פעם. סרט משפחה, יכולה לאפשר לכם לצפות בקטעי וידאו המרגשים ביותר שלכם, ובתמונות הכי יפות שלכם, וזהו למעשה המתנה היפה ביותר שאתם יכולים להעניק למשפחתכם, אם כי אין צורך להמתין לאירוע מיוחד כדי לעשות זאת. היא יכולה להתאים לכל רגע בשנה, ויכולה לשמח את בני משפחתכם בכל מצב. לכן, כדאי לעשות זאת מדי פעם, וכך גם להעניק משמעות, ולסדר את ים החומרים שנאגרים אצלכם עם השנים.

ראשית, עליכם לברור את החומרים שהייתם רוצים שיכנסו לסרטון. וודאי קיים ברשותכם מלאי נרחב ביותר של תמונות, קטעי וידאו קצרים וארוכים. יש צורך ראשית כל במיון של כל החומרים הללו, ובבחירה של חומרי הגלם הטובים ביותר שהייתם רוצים שיכנסו לסרטון הייחודי שלכם. במידה וחלק מהחומרים שלכם מצויים על קלטות אנאלוגיות, חשוב להריץ את הקלטת לאחור, לאפס את הזמנים כך שהקלטת תתחיל לרוץ מאפס, ואז לרשום נקודות ציון בדקות ותיאור קצר של מה שרואים בהם. לאחר מכן, תוכלו לבחור את המוסיקה שתלווה את הסרטון שלכם, ולאחר פגישה עם העורכת שלכם, למשל אני…, תנסו יחד לבנות תסריט אפשרי לעריכה. זהו תהליך מהנה ומעניין אך גם עלול לעייף, ורצוי לבצע אותו מקום מקצועי שיעניק לכם הכוונה.