הילד שלכם הגיע לגיל מצוות. מדובר באחד הרגעים החשובים והמרגשים בחייו של כל ילד. בר מצווה נהוג לחגוג באירוע גדול, בו משתתפים כל בני המשפחה והחברים. הפקת בר מצווה אינה משימה פשוטה וכמו כולם, גם אתם רוצים כי האירוע שלכם יהיה שמח, אטרקטיבי ומוצלח, שייזכר לאורך זמן. אחת הדרכים לעשות זאת היא עריכת סרט. כיום, כמעט בכל אירוע בר מצווה, המוזיקה נעצרת, בדרך כלל לאחר אחת המנות, כאשר כל האורחים ישובים בכיסאותיהם, ומוקרן הקליפ.

עליכם להתכונן ולתכנן אותו, כך שיהיה איכותי ומרגש. בקליפ יש בדרך כלל כוכב אחד – חתן בר המצווה. יש כאן ילד עם חיים שלמים, תחביבים, משפחה, חברים. כמו כן צריך להתאים לאופיו של הילד. ניתן לערוך סרט לפי קונספט הקשור לתחביבים של הילד – כדורגל, בעלי חיים, מחשבים, ים. מתוך תחביבים אלה, ניתן לחשוב על עלילה מעניינת לתסריט של הקליפ שלכם, בו הילד משחק בתפקיד הראשי. חשוב מאוד לתכנן את המקומות בהם יצולם הקליפ, התפאורה, המלל, השירים ועוד.

לאחר שצילמתם וידאו לפי עלילה מסוימת, לאחר שבחרתם תמונות מחיי הילד והמשפחה, הגיע שלב העריכה. אחד הדברים הכי חשובים בכל קליפ הוא המוזיקה. עריכת המוזיקה בקליפ בצורה נכונה, תסייע להעביר את הסיפור בעוצמה גדולה. בדרך כלל ילווה במוזיקה שאהובה על נער השמחה או שמבטאת את אופיו בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד כי הווליום של המוזיקה יהיה מאוזן. מוזיקה בקליפים מסוג זה יכולה להיות שירים אהובים, קטעי נגינה, שיר שחתן בר המצווה שר בעצמו או אחד מבני משפחתו. האפשרויות הן רבות ומגוונות. ניתן לשלב ציטוטים מצחיקים והומוריסטיים, הסברים קצרים על התמונות ועוד. בנוסף, ניתן לשלב ברכות מצולמות של בני משפחה, סלבריטאים ועוד, ולהוסיף עניין ורגש לקליפ.