קליפ מסע וטיולים

אם גם אתם כמוני מעדיפים חוויות וזיכרונות על פני מתנות וחפצים-וודאי תסכימו איתי שטיולים מסביב לעולם הם החוויה והזיכרון הכי טובים שאפשר לקבל. אבל מה קורה אחרי כל השנים שאנחנו מוכנים לעשות הכל כדי לחזור לאותם רגעים אבל כרגע זה פחות מסתדר? 🙂
קליפ לטיול של אחרי הצבא או קליפ לטיולים של ירח הדבש הם הדרך הכי טובה עבורכם לחזור אל אותם רגעים נוסטלגיים של כייף, חברים ומשפחה. סרטונים וצילומי ווידאו מטיולים כאלו לרוב מאופיינים בהרבה זמן מסך "מת" דבר שהופך את הצפייה באותם סרטונים לקצת מייגעת או משעממת. המשימה שלי בעריכת קליפ טיול היא להתמקד בנקודות החשובות, ברגעים הכי טובים שימלאו את הקלפי הזה וישאירו את הטיול הזה בדיוק כמו שזכרתם אותו. 

איך זה קורה?

רגעים למזכרת תאגד את כל אותן התמונות וכל אותם סרטונים, לכדי זיכרון מרגש מהתקופות הכי יפות של החיים שלכם כדי שלא תשכחו אף אחד מהם גם אם יחלפו שנים.

הכוח של המוסיקה בקליפ לטיול

יש שני דברים בחיים שיכולים ברגע אחד להחזיר אותי לרגע מסוים ממש כמו בסרט או במנהרת הזמן והם-טעמים וצלילים. לכל רגע או תקופה בחיים שלנו יש איזה שיר אחד או אלבום שלם שליווה אותו וכשנשמע אותו אנחנו נחזור כמו בקסם ממש אל אותה הנקודה. בתהליך יצירת קליפ טיול  או קליפ אחרי מסע אנחנו אני אקבל מכם את כל החומרים ואת בחירת הפסקול של הזיכרון הזה שלכם אתם תוכלו להעביר אלינו בקלות עם השיר שתבחרו ללוות את הקליפ. כמובן שטיולים ארוכים מורכבים מתקופות ארוכות, מקומות שונים והמון רגעים לכן קליפ טיול יכול להכיל פסקול רחב המורכב ממגוון שירים או סוגים שונים של מוסיקת רקע.

קליפ טיול זה עסק למקצוענים

אז כמו שאמרתי, חוויות וזיכרונות זה לגמרי עסק למי שבאמת יודעת להעריך אותם-וכאן אנחנו בדיוק אני לתמונה. אחרי פגישה ראשונה אקבל מכם את כל התמונות, הסיפורים, הרגעים והסרטונים ובאמצעות ציוד העריכה החדיש ביותר בשילוב חיבה עזה לחוויות מסביב לעולם-אהפוך עבורכם את הודו, נאפל, תאילנד וירח הדבש במקסיקו לקליפ הטיול שיוכל ברגע אחד להחזיר אתכם לכל נקודה על הגלובוס
לתאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבותדברו איתי.

קליפים לדוגמה

קליפ מסע לאפריקה 2017
קליפ מסע לאפריקה 2017
קליפ טיול לבלגיה 2017
קליפ טיול לבלגיה 2017
קליפ טיול לגאורגיה 2019
המסע להודו - קליפ טיול
המסע להודו - קליפ טיול