קליפ יום הולדת לילדים / קליפ לגני ילדים / קליפ לסוף שנה

כשאני הייתי ילדה אלבום התמונות שלי ובו כל הזיכרונות מגן הילדים הצריך מהמשפחה לא מעט עבודה. פעם היינו מצלמים, הולכים להדפיס מסדרים אלבומים אבל דבר אחד תמיד היה חסר והם הצלילים והקולות של אותם רגעים. החוסר הזה הוליד אצלי הצורך לתעד כל מסיבת גן, כל חגיגת סיום ולערוך הכל לכדי קליפ גן ילדים שמח, צבעוני ומרגש. 
אנחנו כהורים, מתעדים כל צעד וצעד של הילדים שלנו בייחוד בשנים הראשונות. כל תחפושת בפורים, כל ריקוד בחג שבועות. הכל נראה לנו חשוב כל כך, ואנחנו מתעדים כל רגע ורגע כדי להשאיר את הדקות האלו כרגעים למזכרת לכל חיים. אחד היתרונות בייצור קליפ גן ילדים אצל גורם חיצוני שהוא לא אחד ההורים מהגן זו העובדה שבקליפ כזה כל ילד וילדה מקבלים "זמן מסך" זהה. בואו נודה, אף הורה לא אוהב לצפות במסיבת הסיום של הילדים שלו אם הם לא באמת בפריים נכון?
קליפ לגן ילדים מאגד בתוכו רצף של תמונות של כל ילדי הגן ואפילו של צוות הגננות והסייעות מכל אירוע שתחברו: קליפ גן ילדים למסיבות סיום, או קליפ למסיבת חנוכה בגן ילדים או אפילו תיעוד מרגש של היום הראשון בגן-כי איך אפשר בלי 😊

את הקליפ של גן הילדים מלווה שיר שאתם ההורים או צוות החינוך בגן יכולים לבחור, זה יכול להיות שיר שמזכיר את אותה התקופה או שיר שהילדים אוהבים במיוחד בגן. ניתן לשלב בקליפ גן הילדים גם כתוביות, קטעי דיבור או ריקוד של ילדי הגן וצוות החינוך וכל מה שחשוב לכם כדי לזכור את הרגעים האלו שלא יחזרו לעולם.


אז נכון, להכין קליפ לגן ילדים זה מרגש ומשמח אבל זו גם לא מעט עבודה. לאסוף את החומרים, לדאוג שכולם יהיו מרוצים, לערוך את הדקות האלו לכדי קליפ אחד מרגש שיישאר אתכם למזכרת לכל החיים. כאן "רגעים למזכרת" נכנסת לתמונה, אני כאמא מתייחסת לכל קליפ גן ילדים כאילו היה הקליפ של הילדים שלי. אני יודעת מה ההורים מצפים לקבל, אני יודעת מה ירגש אתכם ויודעת מה ישמח את הילדים ויודעת בעיקר מה הכי הכי תרצו לזכור מהשנים האלו. לכן, את העבודה הקשה-פשוט תשאירו לי, אני נקבל מכם את כל החומרים, אמיין, אסדר, אעזור לכם בבחירת השירים, אערוך ואדאג שכולם יצאו מרוצים ומרוגשים.

קליפים לדוגמה

קליפ יום הולדת שנתיים למרום
קליפ יום הולדת שנתיים למרום
קליפ למסיבת סיום
קליפ סיום כיתה ו בית ספר הס
קליפ לגם ילדים
קליפ לגן ילדים