אירוע לידת האוצר הקטן אשר נוסף למשפחה שלכם הוא אירוע שמח במיוחד אותו נהוג לחגוג במסיבת בריתה או ברית הכוללת גם טקס יהודי דתי ומרגש. אירוע הברית לרוב הוא אירוע שתצטרכו לתכנן בימים בודדים ולערוך קליפ לברית או בריתה בזמן כל כך קצר היא משימה לא פשוטה אבל אפשרית?

הקרנת קליפ ברית או ברית במהלך האירוע היא מחווה מרגשת מצד ההורים הטריים לאורחי האירוע אשר באו לחלוק איתם את רגעי האושר האלו ובאו לשמוח בשמחתם. טקס הברית היהודי הנו טקס לא פשוט מצד אחד להורים הנרגשים אך יחד עם זאת הטקס הנו טקס בעל משמעות יהודית חזקה, בו ברגע אחד בא הרך הנולד בברית אברהם אבינו. עריכה מקצועית של קליפ ברית או ברית המלווים את כל תקופה ההריון, חודשי ההתפתוח ורגעי ההמתנה בליווי תמונות ואפילו שילוב של בדיקות האולטראסאונד בקליפ הברית או הבריתה שלכם, יהפכו את האירוע שלכם מאירוע שגרתי לרגע מרגש שכל האורחים יזכרו ביום שאחרי.

אפשרות נוספת האהובה בשנים האחרונות היא צילום ועריכת קליפ ברית או בריתה המכיל ברכות מבני המשפחה אל הרך הנולד. הברכה הזו תשמר עמכם עד הגיל בו הילד יוכל לצפות בו ולהתרגש מהטקס ומהברכות שהוקלטו במיוחד עבורו על ידי הדודים, בני הדודים הסבים והסבתות. ברכה מוסרטת שכזו לקליפ ברית או בריתה היא הזמנות נדירה להנציח את הסבים והסבתות ובכך להפוך את המילים שלהם לברכה אותנטית שתלווה אתכם לנצח, בקולם המרגש.

עריכת קליפ ברית או קליפ בריתה היא עבודה מקצועית הדורשת טיפול רגיש בחומרים, הפעלת שיקול דעת וחיבור התכנים לתמונות ולמוסיקה המדויקת לכל פריים. אנחנו ברגעים למזכרת נשמח להפוך את מסיבת הבריתה ואת אירוע ברית המילה שלכם לאירועים מרגשים ובעלי טוויסט ייחודי.