כל הורה מוצא את עצמו בצומת הזו בו עליו לחפש אחר האטרקציות או המחוות הכי מדליקות עבור הבת שהגיעה לגיל בת מצווה והיום, מגוון האטרקציות והתחרות הבלתי נגמרת בין הנערות המתבגרות יוצרת מרדף אחר האלמנטים הכי מדליקים עבור נערות בת מצווה שרוצות לחגוג בגדול ועבור הוריהן שמחפשים דרך מהנה, מרגשת ומיוחדת להפתיע אותן ולהוכיח להן שהן מיוחדות במינן. אחת הדרכים לעשות כך הוא לבחור בהפקת קליפ בת מצווה מושקע שיאגד את כל הרגעים המצחיקים, המרגשים, המתוקים והמשפחתיים הכי יפים של הנערה ושל הקרובים לה ולהפתיע את כלת השמחה ביום חגה עם סרטון שלא ישאיר אותה אדישה.

ניתן להקרין את הקליפ מול החברים והקרובים – אך חשוב לעשות זאת לאחר מחשבה על התכנים שמופיעים בקליפ, כדי שלא נביך גם את האמיצות שבנערות. מלאכת הפקת הקליפ מתחילה באיסוף החומרים מאלבומי התמונות ומהארכיון המשפחתי – תמונות הילדות של הנערה, תמונות מחגים, מטיולים ומאירועים משפחתיים בשילוב של סרטוני וידאו שצולמו במהלך השנים הופכים יחד לקליפ מושקע שאותו ניתן להתאים לנערה על ידי שילוב של אפקטים מושקעים, טקסט משעשע ופרטים נוספים שיוצעו לכם על ידי העורכים המקצוענים. התוצאה שתוקרן על המסך ביום האירוע תהווה מזכרת נפלאה מתקופת הילדות.

קליפ מושקע יכול לעבור עריכה שתיתן לו אפקטים מיוחדים שמדברים בשפתן של נערות מתבגרות. מקליפ בסגנון אייפון שכולל שימוש באפקטים משעשעים כמו אייקונים וגרפיקה של מסכי אייפונים ועד לקליפים בהשראת התחנות המתחלפות בטלוויזיה – התהליך הוא כאמור פשוט ביותר, כל מה שצריך הוא לאסוף חומרים מכל שנותיה של הנערה, לאגד את החברים ולהסריט ברכות ליום הולדתה או לשלב בפנים סרטונים ארכיוניים שצולמו בתקופות שונות והרי לנו קליפ מרגש ומושקע שישעשע את האורחים בבת המצווה או יהווה מתנה נפלאה עבור הנערה החוגגת.

קליפ בת מצווה שנעשה בחוכמה תוך שימת לב לפרטים הקטנים ותוך שימוש באפקטים המתאימים, יכול להוות מתנה נפלאה ומרגשת עבור כל נערה שמגיעה לגיל בת מצווה ורוצה לחגוג בדרך יצירתית את האירוע המשמח הזה. לצד האפשרות להקרין את הקליפ במהלך האירוע עצמו, אין ספק שקליפ בת מצווה מושקע ויצירתי מהווה גם מתנה שהולכת עם הנערה גם הרבה אחרי שהאירוע נגמר ושגיל 12 מתרחק ונשאר מאחור.