הילד הקטן שלכם הופך לנער ? מתכוננים לקראת חגיגות בר המצווה ? זה הזמן להכיר את השירות הייחודי של צוות עריכת הוידאו "רגעים למזכרת", המאפשר גם לכם ליהנות מיצירת קליפ בר מצווה בסגנון אייפד.
בשנים האחרונות,  הקליפ הפך למוצר מבוקש והכרחי בכל חגיגה ומסיבת בר מצווה. הקליפים השונים משלבים בתוכם תמונות מתקופות שונות בחייו של נער בר המצווה, ומאפשרים לכם ההורים ליהנות מיצירה מושלמת ומזכרת לכל החיים.
קליפ בסגנון אייפד הוא למעשה קליפ מצגת תמונות וקטעי וידאו, הנערכים בצורה כזו המזכירה את המעברים בין החלונות באמצעות מגע האצבע באייפד ובאייפון.
התמונות וקטעי הוידאו המוצגים במהלך הקליפ, נבנים כמעברים מהירים ומדליקים של כל תקופות החיים, החל מתמונות שונות מתקופת הילדות, דרך תמונות משפחתיות, תמונות הווי וטיולים ועוד.
את כל המעברים הערוכים היטב מלווה מוסיקה קצבית ומסגרות עיצוב ייחודיות ומדליקות, המאפשרות לכם בין היתר לשלב טקסטים שונים במהלך רצף התמונות. אנחנו ב-"רגעים למזכרת",
מקפידים להעניק לכל אחד ואחת מכם את השירות האישי לאורך כל הדרך, וכל זאת, על מנת לספק לכם את המוצר האיכותי, האישי, המקורי והמעניין ביותר בתחום עריכת הוידאו קליפים לאירועי בר המצווה.
מאחורי כל עריכת קליפ הנערכת על ידינו, עומדים שלושה עקרונות מקצועיים הכוללים:
הקשבה מלאה ללקוח ולדרישותיו, מקצועיות בכל פריים ובכל שבריר שנייה במהלך הקליפ ואהבה אמתית למקצועות העריכה והצילום.
קליפ בר מצווה הייחודי מורכב ממגוון נרחב של חומרי גלם, אותם אתם מספקים לנו לצרכי עיצוב ועריכת הקליפ. חומרי הגלם המסופקים לנו כוללים בין היתר: קטעי וידאו מתקופות שונות בחייו של נער בר המצווה, תמונות סטילס או תמונות דיגיטליות, תמונות סרוקות ועוד.