SHOW REAL 
הדרך האולטימטיבית לשווק את עצמכם

אם אתם, שחקנים, זמרים, ואנשי מדיה הזקוקים לתיק עבודות שיאגד את כל הפעילות שלכם? האם גם אתם מחפשים דרך שבה תוכלו להדגים בפני אנשי מפתח בעסקי השעשועים את עבודותיכם המקצועיות? האם גם אתם מתבקשים להגיע לאודישן עם "שואוריל" משלכם? ובכן, עריכת וידאו לסרט "שואוריל" היא למעשה יצירה של לקט בן כמה דקות אשר מסכם את הפעילות שלכם והעבודות שביצעתם בפרסומות, בקולנוע, בטלוויזיה או בתיאטרון. זהו למעשי אמצעי דרכו תוכלו לשווק ולפרסם את עצמכם כשחקנים וכיוצרים. בעזרת קליפ כזה, תוכלו להעביר למלהקים את מיטב יכולותיכם ואיכויותיכם במשחק ובשירה. דרך סרטון זה, תוכלו להפגין את היכולות הביצועיות שלכם בשעת אמת, משום שהוא כולל אוסף של כמה "מוצרים מוגמרים" שכבר הספקתם לייצר. עריכת וידאו מסוג שואוריל, נותנת למלהקים ולבמאים חשיפה קטנה על קצה המזלג של יכולותיכם כשאתם במיטבכם.

מדוע יש צורך בעריכת וידאו "שואוריל"?

לעיתים קרובות, כאשר אתם מגישים את מועמדותכם באודישן, הלחץ המופעל עליכם הוא גדול, ולרוב יש ביכולתו להשפיע על יכולות המשחק שלכם שעומדות למבחן. צוות הבמאים והמלהקים מחפשים מצידם לראות את יכולותיהם של השחקנים בשעת עבודה ולא תחת לחץ, לכן הצורך בעריכת וידאו "שואוריל" הינו צורך הדדי אשר מספק את שני הצדדים. כך תוכלו גם אתם להראות לבמאים את יכולות המשחק, השירה, ההגשה והפעולה שלכם בעולם המדיה, כשהן בשיאן ובמיטבן.

כיצד נעשה תהליך עריכת וידאו "שואוריל"?

כדי שתהליך עריכת וידאו "שואוריל" יתבצע על הצד הטוב ביותר, כדאי לשמור על רמת אקלקטיות וגיוון גבוהה. לכן, יש צורך לבחור בכמה מקורות של עבודות שאתם יכולים להציג, להשיג חומרים שאולי אינם קיימים ברשותכם, ולבחור מתוך כל ההיצע הקיים את הדקות הטובות ביותר שבהן הצלחתם להפגין את יכולות הביצוע שלכם. לאחר שאספתם את כל החומרים מהם יופק ה- שואוריל, יהיה ניתן לגשת לעבודת עריכת וידאו, ולהפיק סרטון של כמה דקות בודדות, אשר יכלול כמה שיותר קטעים מגוונים של משחק, שירה, או כל ביצוע אחר שלכם, כשברקע מותאמת מוזיקה שנבחרה מראש.

למה אתם מחכים?! בואו גם אתם לבצע עריכת וידאו "שואוריל" אצל הטובים ביותר בתחום

עריכת וידאו של "שואוריל" היא איננה עניין של מה בכך. הפקת סרטון טוב יכול לסייע לכם להשיג תפקידים שאתם מעוניינים בהם, ולמעשה להוות פרסומת טובה. לכן, ישנה חשיבות רבה לכך שבעת שאתם פונים אל עורך שיאגד ויערוך עבורכם את כל החומרים, רצוי קודם לברר כי אכן מדובר באדם מקצועי ומיומן.

סטודיו "רגעים למזכרת" מנוהל על ידי קרן פולג, בוגרת קולנוע ומצטיינת במסלול עריכת וידאו ובימוי דוקומנטרי ממכללת "קמרה אובסקורה", הינה עורכת מוכשרת ביותר ומנוסה, ויש ביכולתה להביא לתוצאות מופלאות. הסטודיו יכול ליצור גם עבורכם את כרטיס הביקור האולטימטיבי, שבזכותו תוכלו להציג את עצמכם באופן טוב ומדויק יותר. לאופן שבו אתם מציגים את עצמכם בפני צוות הבמאים והמלהקים יש חשיבות רבה, שכן הוא עתיד לקבוע את קבלתכם לתפקיד, ולכן מומלץ מאוד לאפשר לעצמכם עריכת וידאו "שואוריל", דרכו תוכלו להיראות במיטבכם ולפרק זמן קולע.

אז אל תחכו, הבטיחו לעצמכם את התפקיד הבא ופנו אלינו לעריכת וידאו "שואוריל" זה אנחנו !