ישנם אירועים בחיים שנשארים אתנו תמיד במיוחד כאשר אנחנו חוגגים אירועים לאהובינו, אנחנו רוצים לשמח ולרגש אותם בכל דרך אפשרית. אם אתם מחפשים דרך מקורית ומיוחדת לרגש ולהביע את אהבתכם – מצגת תמונות ללא ספק תעשה את העבודה.

המצגת יכולה לספר סיפור חיים שלם ותמיד תרגש. אם אתם רוצים להפתיע ולשמח זוג שמתחתן –זוהי מתנה נפלאה עבורם. תמונות מהרגע בו נולדו, לעבר ילדותם, נערותם, הצבא, חיי הרווקות, אולי הצעת הנישואין תמונות מכל התקופות בחייהם עד לרגע הזה, בו הם מממשים את אהבתם. עריכה מקצועית המשלבת מוזיקה, טקסט הומוריסטי וברכות, תהפוך כל מצגת כזו לבלתי נשכחת ולמזכרת בעלת ערך רב.

זו יכולה להיות מתנה נפלאה עבור בנכם שחוגג בר מצווה. דמיינו את המבט על פניו, כאשר במהלך האירוע תחכה לו הפתעה, והוא וכל אורחיו יראו אותו בכל מיני סיטואציות מהחיים, מאז שהיה קטן ועד שהפך לנער מקסים ובוגר. תוכלו לערוך מצגת בהשראת תחביב או תחום עניין של הילד, להוסיף מסגרות מיוחדות, כתובים מצחיקים או מרגשים, שיר אהוב על הילד ועוד.

חוגגים לסבא יום הולדת 70? רוצים להעניק לו מתנה מיוחדת לאור המאורע, כזו שלא קיבל אף פעם בחייו? עם אפקטים של סרט ישן, מאז שהיה צעיר, החתונה עם סבתא, איך הפך לאב, לסבא. מצגת שתספר את סיפור חייו, תזכיר לו דברים שכבר שכח ותרגש אותו עד דמעות.

אפשר להכין מצגת תמונות גם כשמדובר בילדים קטנים. אם את גננת לדוגמה שרוצה להעניק לילדים ולהורים מתנה מיוחדת במסיבת סוף השנה. מצגת תמונות המציגה את הילד בגן במהלך השנה, בריכוז, בקבלת השבת, בחצר, במסיבות, ישן את שנת הצהריים. בשילוב שיר ילדים משעשע ומגוון כתובים מצחיקים שמלווים את התמונות, מתנה אשר תישאר כמזכרת שתעלה חיוך לאורך כל החיים.

עריכת מצגת תמונות דורשת מיומנות וניסיון, יצירתיות ודמיון. קרוב לוודאי שהתמונות שיש בידיכם עבור המצגת לא צולמו על ידי צלם מקצועי. על מנת שיראו טוב על המסך, חשוב לעבד אותן לפני כן, וזהו תפקידו של העורך. עורך מקצועי יידע בדיוק אלו תמונות יתאימו, על מנת להעביר את הסיפור ברגש. גם התאמת המוזיקה שתלווה את המצגת צריכה להיות מקצועית ומדויקת, שתתאים למה שמוצג על המסך בתיאום מושלם.