זאת הקטנה גדולה תהיה  והדרך הטובה ביותר להפוך אותה לגדולה היא דרך קליפ בת מצווה מטורף! מאז טירוף הבת מיצווש של קשת ליבליך מ"ארץ נהדרת" ראינו שהרעיונות של אנשים לחגיגות בת המצווה לא יודעים גבולות! אף אירוע בת מצווה לא יהיה שלם ללא קליפ הנעשה כהלכה. זהו אירוע מרגש גם לכלת השמחה וגם לחבריה שלומדים להכיר אותה מגילאים צעירים יותר. תוכלו גם ליצור עבורה קליפ בו מתראיינים חבריה לכיתה והמשפחה שהיא אוהבת, וחולקים אתה את כל השפע והאור שהיא מכניסה לחייהם. אין ספק שעבור ילדה בת 12 זאת תהיה חוויה מכוננת

איך נכנסים לראש של ילדה בת 12 ? ובכן, צריך להתחשב בכמה גורמים. הראשון הוא שהילדה עדיין לא צברה מספיק חוויות, ולכן את מרבית החומרים על המשפחה לספק מתוך היכרותם אתה, למשל מה היא אוהבת לאכול, איפה היה הטיול המשפחתי הנעים ביותר עבורה וכו'. שנית, אל נא נשכח שגם חבריה יהיו שם! רצוי שלא יהיו קטעים מביכים מדי או כאלו שגורמים לה להרגיש אי נעימות לידם, על מנת שהיא תפיק את המיטב מהמתנה המדהימה הזאת. רצוי גם להכניס את הערך המוסף שלה בתור ילדה, למשל מה מייחד אותה, ולתת למשתתפים באירוע טעימה שהם לא מכירים מכלת השמחה דרך קליפ בת מצווה מהמם.

 

למה דווקא אצלי? כי אני מחוייבת לתת את ה"משהו" אקסטרה לקליפ, שיהפוך אותו מדבר יפה לממש מכונן. בעיקר, כי לא שכחנו מה זה אומר להיות ילדים, ואיזה לחץ יש עלייך כשאתה חוגג אירוע כזה. אני אדאג לכך שהילדה שלכם תקבל את האירוע היפה ביותר (לפחות בכל הנוגע למה שקשור למדיום הוידאו). אנחנו מבטיחים לכם להפוך את החלק הזה שמוקרן הסרט לאחד הרגעים (אם לא ה') הקסומים ביותר. בבת המצווה. כמו שאני אומרת, אנחנו תופסים את עולם עריכת הוידיאו בתור אמנות ואין דרך טובה יותר מלהציג את הדבר היפה והיקר לכם מכל מלבד אמנות.